Popis aplikace

Vlastnosti aplikace

  • online přístup k aplikaci pomocí webového rozhraní
  • trialová verze aplikace ZDARMA
  • více stupňová úroveň práv
  • filtrování a vyhledávání v jednotlivých modulech
  • tiskové výstupy, exporty
  • plně responzivní design, optimalizováno pro nejrůznější zařízení (mobily, notebooky, netbooky, tablety atd.)
  • přístup do aplikace pomocí https protokolu
  • bezpečnost aplikace dle doporučení OWASP

Aktuální verze 3.0.4 (09)

novinky:
  • implementace google charts
  • našeptávač pro moduly "fakturace" a "průběžný účet"
opravy:
  • optimalizace pro mobilní zařízení

Obrazová galerie




Několik příkladů použití alikace

Správcovská firma

firma zabývající se správou nemovitostí. Zaměstnává několik techniků, kteří mají na starosti správu SVJ. Technici se pohybují převážně mimo kanceláře firmy a jednolivé úkony zaznamenávají pomocí mobilních zařízení. Jednotlivá SVJ mají rámcové smlouvy na dohodnuté služby. Na konci každého účtovacího období předkládá správcovská firma vyúčtování, jehož součástí je i podrobný seznam jednotlivých úkonů včetně datumu a rozsahu prací. Toto vyúčtování slouží i jako podklad pro případné navýšení rozsahu objednaných prací.

IT firma

IT firma se zaměřením na webové stránky. Ve své databázi má několik desítek firmem. Zaměstnává několik stálých, ale i několik externích pracovníků. Vedení firmy má přehled o vytíženosti jednolivých pracovníků. Obchodní oddělení ze systému čerpá informace při kalkulaci cenových nabídek. Zákazníkům zárověň poskytuje možnost sledovat online průběh jednolivých zakázek.

Reklamní agentura

Tato firma používá program pro vnitřní evidenci prací spojených s jednotlivými zakázkami. Účetní oddělení používá výpisy z aplikace jako podklady při stanovování odměn jednotlivých pracovníků. Vedoucí dílen má přehled o vytíženosti jednotlivých pracovníků.

Ceník

Aplikaci "Evidence prací" je možné provozovat ve třech variantách. "Demo verze" programu je určena pro rychlé seznámení s programem. "Verze zdarma" je určena pro otestování aplikace, zda vyhovuje vašim podmínkám a požadavkům. Další parametry jednotlivých variant programu jsou popsány níze. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.


Demo verze programu

Plně funkční verze programu s testovacími daty. Testovací data v programu je možné libovolně měnit. Data jsou pravidelně 2 x denně obnovována do původního stavu.
Přihlášení do aplikace.

Přihlašovací údaje:
jméno: brecka@firma.cz
heslo: heslo123

Verze programu zdarma

Verze programu s omezením počtu položek v jednotlivých modulech programu. Funkcionalita programu je bez omezení. Verzi programu zdarma, je možné po zaplacení poplatku, přepnout do neomezené verze se zachováním všech dat. Registrace programu zdarma.

Omezení jednotlivých modulů:
počet pracovníků: 1
počet firem: 5
počet položek průběžného účtu: 250
expirace účtu: 1 rok

Placená verze programu

Verze programu s počtem pracovníků dle zaplacené licence. Počet položek v ostatních modulech je bez omezení počtu. Funkcionalita programu je bez omezení. Včetně technické podpory programu. Program lze objednat po přihlášení ke svému účtu.

Cena licence je 50 Kč / pracovník / měsíc.
Minimální cena licence je 500 Kč.
Uvedené ceny jsou bez DPH.

Novinky & aktuality

  • Aktuální verze programu
    ver. 3.0.4, leden 2016

    Kompletně přepracovaná verze programu se zaměřením na nové technologie. Podrobný popis programu najdete v sekci popis programu.


    • Intuitivní ovládání programu, včetně systému nápovědy.
    • Respozivní design, optimalizováno pro nejrůznějších zařízení (mobily, notebooky, netbooky, tablety atd.).
    • Bezpečnost aplikace dle dokumentu OWASP Top 10 2013
    • Centrální správa aplikace
    • Pravidelné aktualizace a rozšiřování funkcionality
  • První prodaná licence programu
    ver. 2.2, červenec 2011

    První prodaná licence programu. Tato verze se prodávala jako samostatná aplikace, která běžela na hostingu zákazníka. Tento systém licencování jsme již ukočili.

  • První verze programu
    ver. 1.0, listopad 2006

    První verze programu na evidenci prací zaměstananců. Původně určena pouze pro interní potřebu zaměstnanců, externích pracovníků a zákazníků naší firmy. Tuto verzi, postupně vylepšujeme na základě požadavků a podmětů našich zaměstnanců. Aplikaci používáme dodnes a aktuálně obsahuje více jak 25tis. položek na průběžném účtu.

Kontakty

Graphica tisk & web s.r.o. Korycanská 371/4
181 00 Praha 8 - Čimice

telefon: 212 247 940
email:
http://www.graphica.cz
Kontaktní osoba: Petr Chára
mobil: 777 155 253
email:

Pracovní doba:
Po - Čt 7.00 - 17.00 hodin
Pá 7.00 - 15.00 hodin
Sídlo společnosti: Graphica tisk & web s.r.o.
Lešenská 546/1
181 00 Praha 8 - Troja

Společnost zapsána do obchodního rejstříku, vedeného Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 165313